Ota yhteyttä: 040 719 5923

Opetusta yksilöllisesti!

Opetus- ja koulutuspalvelut Eija Kanto

Opetus- ja koulutuspalvelut Eija Kanto tarjoaa opetuspalvelut ja koulutuspalvelut Tornion ja Lapin alueella.
Opetus- ja koulutuspalvelut Eija Kanto on toiminut vuodesta 1984 lähtien opetus- ja koulutustehtävissä. Koulutukselliselta taustaltani olen elintarvikeinsinööri, ammatillinen opettaja sekä erityisopettaja. Kokemusta on kertynyt opettajana, erityisopettajana ja hygieniatestaajana. Opettajana olen toiminut peruskouluissa, ammattioppilaitoksissa, erityisammattioppilaitoksissa ja aikuiskoulutuksessa.

Hygieniaosaaminen kuntoon!

Päivitä yrityksen/yhdistyksen hygieniaosaaminen!
Hygieniaosaaminen on pakollista elintarvikkeiden kanssa työskenteleville ja tarpeellista muillekin elintarvikkeita käsitteleville. Järjestän koulutuksia yksityisille henkilöille ja ryhmille joustavasti, lue lisää hygieniaosaamisesta!

Kotisivut yrityksille: Mainostoimisto Kompassi