Ota yhteyttä: 040 719 5923
Tukiopetus ja erityisopetus
Tarjoan julkista opetusta täydentäviä opetuspalveluita. Tukiopetus ja erityisopetus ovat räätälöityjä ja yksilöllisiä opetuspalveluita peruskoululaisten ja aikuisopiskelijoiden täsmätarpeisiin.

Tukiopetus ja erityisopetus ovat suunniteltuja oppilaan tarpeiden mukaan. Oppilaan tarpeet ja persoona huomioidaan ja hän saa juuri tarpeisiinsa sopivaa opetusta haluamassaan oppiaineessa, teemassa tai erityiskysymyksessä.

Tukiopetus ja erityisopetus ovat suunnattuja kaikenikäisille ja erilaisissa elämäntilanteissa oleville oppilaille. Tukiopetus ja erityisopetus lisäävät ja vahvistavat oppilaan valmiuksia sekä tietoja/ taitoja kouluaineissa tai muissa kiinnostuksen kohteissa.

Erityisopetus / tukiopetus hinnasto

Peruskoulun matematiikan, äidinkielen, kemian, fysiikan, englannin ja ruotsin kertaus tai kokeisiin valmentaminen 100 € / 5 oppituntia.

Toimin Tornion ja koko Lapin alueella, kysy lisää!

Kotisivut yrityksille: Mainostoimisto Kompassi