Ota yhteyttä: 040 719 5923

Hygieniapassi ja hygieniatodistus

Tarvitseeko yrityksesi/yhdistyksesi lisää hygieniaosaamista? Hygieniatodistus kauttani kaikille yhteisön jäsenille!

Hygieniapassi on pakollinen kaikille elintarvikkeiden parissa työskenteleville. Suomalainen elintarvikealan hygieniapassi on luotu edistämään elintarviketurvallisuutta.

Nyt yritykselläsi/yhdistykselläsi on hyvä mahdollisuus lisätä toimijoiden hygieniaosaamista! Hygieniatodistus- ja hygieniapassi -koulutuksen suorittaneilla on tietoa ja taitoa käsitellä helposti pilaantuvia elintarvikkeita hygieenisesti.

Koulutuksen sisältö:

• mikrobiologian perusteet
  • ruokamyrkytykset
  • henkilökohtainen hygienia ja hygieeniset työtavat
  • elintarviketilojen puhtaanapito
  • omavalvonta
  • elintarvikehygienian lainsäädäntö ja valvontaviranomaiset

Ovatko yrityksesi omavalvonta-asiat kunnossa?

Laadin yhdessä yrityksesi kanssa toimivan omavalvontasuunnitelman tai päivitän nykyisen omavalvontasuunnitelmasi.

Hygieniapassi nopeasti?

Tarvitsetko hygieniapassin nopeasti? Opiskele itsenäisesti ja tule suorittamaan hygieniapassitesti! Voimme sopia ajan joustavasti.

Hygieniapassi itsenäisellä opiskelulla

Hygieniapassia varten voit opiskella hygieniatietoutta myös internetistä. Näiden linkkien takaa löydät hyödyllistä infoa!

Toimin Tornion ja koko Lapin alueella, kysy lisää!

Kotisivut yrityksille: Mainostoimisto Kompassi